logo
امروز : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۷۸۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد:

دو سایت اینترنت در محور تهم به چورزق طارم راه‌اندازی می‌شود

دو-سایت-اینترنت-در-محور-تهم-به-چورزق-طارم-راه‌اندازی-می‌شود-
مدیر‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با این که به لحاظ دسترسی به اینترنت محور تهم به چورزق دچار مشکل است گفت: ۲ پروژه برای این محور در نظر گرفته شده که امیدواریم مشکلات اعتباری آن سریعا حل شود.

حامد سرائی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت سایت‌های تلفن همراه و اینترنت روستاهای کمرکوه و پسار در شهرستان طارم به بهره برداری رسید، اظهار داشت: در این دو روستا 140 خانوار علاوه بر بهبود کیفیت ارتباطی از اینترنت بهره‌مند می‌شوند. که در پروژه‌های مذکور قریب به 65 میلیارد ریال از محل اعتبارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شد.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت حق مسلم همه مردم است و ما خدمت‌رسانی به همه روستاییان را وظیفه خود می‌دانیم افزود: پروژه های مربوط به روستاهای دارای مشکلات ارتباطی یا فاقد اینترنت، تدوین و جهت اجرا ابلاغ شده و امیدواریم با عملیاتی شدن این پروژه ها به تدریج شاهد بهره مندی همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از اینترنت باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با تاکید بر اینکه توسعه ارتباطات و اینترنت می‌تواند زمینه ساز رونق کسب و کار، اشتغال و آبادانی در روستا باشد، گفت: از جوانان این روستاها درخواست می‌شود از ظرفیت فضای مجازی برای عرضه و فروش محصولات روستا و شناساندن جاذبه‌های روستای خود بهره ببرند تا در آینده‌ای نزدیک، شاهد رونق اقتصادی و آبادانی این روستاها باشیم.

وی در ارتباط با مشکلات اینترنت در محور تهم به چورزق، تصریح کرد: این محدوده با این که به لحاظ دسترسی به اینترنت دچار مشکل است اما ۲ پروژه برای این محور در نظر گرفته شده است که امیدواریم یکی از پروژه‌ها قبل از فصل سرما در منطقه تکمیل و به اتمام برسد.

سرائی خاطر‌نشان کرد: یکی از سایت‌ها در منطقه زرین تپه راه‌اندازی می‌شود تا پوشش این محور را بهبود ببخشد.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سایت دوم مستلزم همکاری بین دستگاهی است گفت: پیگیری‌های مجدانه در حال انجام است و امیدواریم مشکلات اعتباری حل شود تا در این مناطق نیز شاهد بهبود پوشش شبکه ارتباطی باشیم./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۲
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۰
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴